phi phi

nu har vi anlänt till phi phi dock inte lika trevligt som jag trodde då det regnar och blåser rätt mycke men ett plus är i alla fall att vi nu har internett på våran dator:)

igår var vi på thaiboxning rikard gick upp i ringen och körde lite på skojj mot en thailändare tog massa bilder men med våran ständiga otur med telefoner och allt annat så har nu rikard iphone gått sönder. han är helt förkrossad det är ju hans lilla älskling. så med andra ord har vi ingen kamera .

nu värkar det klarna upp och jag hoppas det håller i sig och att det är fint väder i morgon då jag fyller år:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni har det bra och att din födelsedag blir en bra dag.Föresten det vet jag att den blir Rickard är bra på att hitta på.

2009-08-23 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0