molnigt och blåsigt i kropp och själ

Vaknade i morse tidigt, jag mådde verkligen dåligt ville krypa in i mig själv och slita tag i det som finns för att kansta bort.
jag brukar inte må dåligt då jag är borta men detta är det stort bevis på att man aldrig kan fly sig själv eller några problem, de hinner alltid i kapp en.

vi ska i allafall byta hotel i dag till ett likadant fast billigare. hoppas på att de har internett där.

Vädret för övrigt i dag är mycket blåsigt och molnigt men det kan ju hinna ändras då kl än så länge bara är 10.



känner att jag inte har så mycke att skriva så jag kanske skriver lite senare, annars åker vi till bangkok i morgon för att dra omkring där uppe lite innan shoopingen i stor stan börjar.

             

Blider från i går då vi var på moppe tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0