min fodelsedag

sa nu ar man 23 ar och still locking realy good.
min fodelsedag var helt otrolig den borjade dagen fore da rikard kom hem(efter  ca 4 tim, jag  lite sur) fran sin lilla shopping tripp da hade han kopt en flaska vin.\da vi sitter och dricker den sa drar han en liten karleksforklaring sa sot att man inte annat an attt sluta vara lite sma sur, da visar han vd han gjort de timmar han varit borta ...... han har tatuerat in mitt namn langst overamen, helt sjukt  snyggt. blev overlycklig var den basta present nagonsin. sen satt vi pa terassen och pratade och drack vin.
dagen efter alltsa min fodelsedag, igar! vaknar tidigt rikard ar fardig att dra till nasta hotell och lite trott och sliten drar mig upp vi gar ner for att ata frukost da personalen staller sig runt och sjnger happy birthday till mig och en tarta som jag far blasa ut ljusen ...... visst ar rikard sot som ordnade det. efter massa tarta begav vi oss till de nya hotellet, dar vi glassade badade och njot av livet med en pinacolada i handen.
da vi lessnade pa badet tog vi en tur ute pa byn at lite och fick for ss att tatuera oss .tillsammasn da vi aven firar tva ar i dag..... och de vi gjorde ,en bamboo tatooo:) ont som fan men fett vart de. satt och drack och rokte for att lindra smartan....
da dn slutligen var fardig ,full som en kasrull, gick vi till en bar med thai boxning. full och lite agressiv som man ar sa givetvis hoppade jag upp i ringen och korde mot nan tysk brud dock van hon da jag hela tiden fick minus poang for slag och sparkar dar man inte fick, hon fick in en jakla slag i min hals da blev jag lite arg och slet fast i hennes huvud hoppade ner med det pa marken ...har no sett for mycke resslig med rikard hahahhahah
rikard gick oxa upp och han forlorade oxa resten far han beratta....hahha
vi fick varsin hink med sprit (bucket) efter sa jag lover er att vi inte stod pa benen, sa da krop vi hem:)
avslutningsvis kan man saga att at det blev en lyckad fodelsedag och tva arsdag for oss ...hahaha














Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på er ni verka ha det skoj och din födelsedag blev bra förstår jag du fick din tårta och tatuerat er Ajsom då dom tatuerar Rickard på sidan Fina tatueringar

2009-08-25 @ 08:28:58
Postat av: Anonym

Sweetie! stort grattis på dig!! ja är såå sjukt avis på er, vill oxå ju! passa på å njut nu gumman... ha det super, puss och kram

2009-08-25 @ 22:33:31
Postat av: jenny

ååhh en sån där bambu tatoo e jag cp sugen på de där e juh äkta typ hantverk ne men de där e en rikigt tatoo haha ne men ås hila söt rickard e nu har du gjrot de bra karn e märkt 4life hehe springer han bort på ålderdoms hemmet vet dom vem frugan e å kan ta han till dej igen perfekt fast å andra sidan ni ska INTE in på samma åldersomds hem som jag den där karn ska INTE komma in i mitt rum ja nit han me käppen hehe

2009-08-27 @ 20:35:07
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0