long time

Hello nu var det länge sedan dax att uppdatera lite kanske?!?
i alla fall sitter jag nu på jobbet sissta natten nu och har bara en kväll på tisdag kvar innan jag och rikard drar till varmare breddgrader:) thailand på onsdag.
Blir där i nästan tre veckor ska bli så jävla skönt och ännu bättre då man vet att hösten i sverige redan är här, för just nu är det inte många pluss ute!
jag kommer att blogga från utlandet som vanligt och uppdatera er om hur underbart liv jag har-.......mohaha


Lite bilder från då jag sisst var där.....

en annan nyhet att jag 7 september börjar jag skolan igen men denna gång blir jag frisör:)
ska bli så kul jag är så förväntansfull:)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0