känns som man är ständigt nerkissad....

... det är ju så varmt!!

nu är kl19 här nere jag sitter sj i stugan, rikard är och köper/fixar för min födelsedag i morgon. spännande . jag är så nyfiken på vad det blir:)

i kväll har vi tagit en promenad längs stranden sen gått runt i stan/byn och sett vad man känner igen och mycke är omgjort det är mycke mer gator med affärer än sisst . kul!!
sen gick vi till en resturang som låg vid vattnet riktigt mysigt. där tog jag in en räck-coktail som förätt och en pepparstek som varmrätt, rikard sattsade på en simpel hamburgare som var torr som fnöske så det slutade med att vi delade på min mat men mätt blev vi båda:)
sen fick jag lite fickpengar för att roa mig med medans han skulle göra sitt. var sugen på att ta lite massage men jag gick och strosade på lite affärer köpte en billig klänning och massa godis sen blev jag så kissnödig så jag var tvungen att gå väldigt fört hem, å det var långt!!!väl hemma ,varm som en kopp kaffe, lättade jag på trycket och insåg att jag orkar fan inte göra nå så skönt att bara vara. tar nog lite masage i morgon i stället. vi ska till stranden där har dom ju alltid såna damer som tyck om att ta hand om andra ...hahha det lät ju lite konstigt men jag menar massage pedikyr maikyr ja ni vet.

det är väldigt mörkt ute så nu får han ta och palla sig hem börjar bli lite rädd.vårat hus ligger uppe på ett berg med massa djungel ,skit läskit !! dom har både elstänsel och taggtråd bakom huset undra vad som lurar bakom det?
dessutom är det typ tvåhundra meter i 90 graders uppförsbacke hit så ni kan ju fatta jag och min motion går inte många steg i onödan.
i morgon byter vi hotel vi har kostat på oss ett vlyx hotel i två nätter som kostar 1000  kronor natten, men smidig och rar som rikard är så fixade han en bra bokning på nätet för 1400 i stället för 2000.

nä nu ska jag nog ta och gömma mig tills han kommer hem.

farväl på er.


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Låter som ni har det toppen! Grattis på födelsedagen sötnos!! Hoppas du får en underbar dag! Pussen

2009-08-24 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0