Bangkok -staden som aldrig tar en power nap

igår kom vi till bangkok vilken stad!!! VÄRKLIGEN EN STAD SOM SLDRIG SOVER. jag börjar förstå varför man kallar bangkok asiens huvudstad.
igår blev det inte mycke vi kom till hotellet ,bättre än förväntat:) President park heter det nära till det mästa av det bästa, och då menar jag shoppingen . på tal om den så ska vi börja i dag med MBK ett av det största shopping centrym .... efter samma gata ligger även de flästa andra malls oxå:) får se hur mycke vi hinner.
igentligen skulle vi ha gjort alla tursit saker i dag men det regnar för mycket och blixtrar ....oskar är arg i dag. haha


Kommentarer
Postat av: Albin Ndoja | Sångare | Stockholm

Ja MBK var fett faktiskt. Dock tyckte jag inte Bangkok var så där skoj, speciellt inte på Koh san road. Luktar illa överallt och allmänt jobbigt. Däremot på öarna Koh Samui och Koh Phangan var riktigt skoj! :D



Ciao Albin Ndoja

2009-08-30 @ 20:15:26
URL: http://www.AlbinNdoja.com
Postat av: Louise

häääärligt! liiite bättre shopping än i uppsala förstår jag;)

2009-08-30 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0