36 grader och full fart



igår var det full fart hela dagen vi åkte vid 09.00 till mbk där det hela började vilket ställe, helt sjukt stort!! varför kan inte i ha sånna i sverige? i alla fall så var vi där fram till ca 12 sen åkte vi vidare på ett annat ställa som låg precis brevid. sen bar det av med taxi till kho san road, helt sjukt billigt där, för det som inte vet är kho san road en backpackers gata med massor av små affärer med billiga kopior, många bararer , hosels och en massa backpeckers. vi träffade ett par från nya zeland dom hade precis kommit så vi berättade lite om våran resa erfarenheter m.m sånt man gör på den gatan hahha ..... träffade även ett och kanske mitt enda fan!! haha ....de kom fram en tjej till mig ..

- åh jag såg dig boxades på kho phi phi!!!
- va?!? lite av ett frågatecken såg jag väll ut som ...
- ja du var på kho phi phi då jag och mina kopmisar var däroch då såg vi dig i ringen på den där baren
- hahaha ja just ja...kul
-det var jätte kul, vilken show
- det bjuder jag på, dock var jag väldigt full haha
- hahha var du ? det var i alla fall skit foligt att se.
- kul att höra, avslutade jag och satte mig i en taxi (som värsta donnan)
säger som kissies -jag är så KÄND!!!HAHA
..... till hotellet lämnade av alla saker och gick vidare ner på stora gatan vid oss och gick in på Emporium mall, troligen det mäst glamorösa jag varit med om där har vi alla stora märken som armani,gucci,chenel,prada,lv ja you name it!!! kul men lite för dyrt för min plånka...
sen bar det av till bakgatorna så vi tog sky train några stationer och hoppade av in tha hood!! hahah där kan man kalla nice shooping pruta tills du spyr jag tror jag fick två säljare sura på mig för att jag var så hård hahaha....
avslutade kvällen med pizza och filmen Bruno.


armani och chenel klocka och ett silver smband med en visselpipa med diamanter


MAC och BOBBI BROWN smink,gucci väska tony&guy hår produkter


rikard köpte nya kallingar ... haha sexiga som fan


kläninga


en ny skol väska av D&G

ses sen!:)

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHA SA juh ja hadde nått att berätta hehehe! ohh skit snygga klocka har en likadan med bling runt hehe dock diggar jag inte rickars äss ja har nu fått men för livet mår dåligt ååhhh ååhh whyyyyyyyyy

2009-08-31 @ 17:53:21
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0