nya krafter ...

Okey nu jäklar ska jag lägga fan på att hålla detta skrivande glödhett flytande!.... i alla fall tills jga ledsanar igen hahah
sitter nu i urskogen...på min pappas stuga i norrland ingen förutom jag är vaken. rätt skönt då det annars är liv i lukan 24-7. i dag blir det sissta dagen ute med skoter ska pressa som fan i molnen vill ju inte komma hem som en alvedon då man har sakt att man ska ligga naken och sola på isen... blir nog lite brun utan sol oxå:) me like it this time of year!! det är så jävla frecht och uppigande att se lite brun ut på våren just i solenmed et par sol brillor...riktigt nice en 10 stars till den som bara har det ska gudarna veta.
annars så åker vi hem i i dag till uppsala, har vart här nu i 12 dagar och det känns men utvilad från tårna till korken är jag då. tåget i kväll går 22,30 kommer att vara framme i uppsala 08,30 wow....shit va kul.,10 timmar på ett tåg och inte bara det, sittplats!!! jag skulle värkligen kunna dräpa nån för flyg i dag är inte det minsta sugen på tåg kan jag säga.
Nu börjar det röras lite i huset så jag uppdateta lite senare.


Lägger in en bild på den bästa brun utan sol ever!! ...eller ja den är i alla fall bra!;)


ger er oxå några riktigt snygga goggles inför sommaren!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hello darling! haörde att du hade maryu kay hos jennica hoppas du sålde mycke å det gjick bra! e du kvar i pite än????

ja trodde du for hem för länge sen eller!

2009-04-19 @ 12:02:39
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

ahh du åker hem idag whyy på torsda is my födelsedag då skulel du juh ha kommit å ätit cupcakes å tårta buhu ! ååh ja lider med dej sjelv åkt de där tåget me sittplats hemskt hemskt!

jaja hoppas allt går rba hör v dej nu ska vi ut jga å söt!

2009-04-19 @ 12:04:03
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0