uppdatering på dagen

Blev just färdig för kvällen, planerna lyder: vi ska ut och äta sen blir det att springa på alla det möjliga affärerna som passerar mina ögon. ska förbi ett stort shopping ställe som heter lincon road mall, ett ställe som verkar vara väldigt populärt. och det har öppet till kl 23.00 i kväll¨.sen kanske det blir en drik på nån cool bar om att i hopp få span på nån super het kändis .uppdaterar mer om det sedan.


varför kan inte starbucks finnas i sverige....

denna dag började medatt vi tog en rejäl amerikanskfrukost,efter det tog vi en rejäl lång prommenad längst stranden det var rätt molnigt och det blåste rätt mycke för att kunna ligga och sola. vi gick så gott som in till stan där vi tog en kaffe på starbucks och strosade runt lite på affärer.
under dagen han solen komma fram så jag och rikard drog på oss badkläderna och tröningskläder då vi först besökte hotellets gym,super fint!!! jag blev less efter 20 min så jag gick och tog mig ett dopp i poolen sen tog jag och rikard en tur i bubbelpoolen.


nu ska jag dra !

Kommentarer
Postat av: Johanna

hur är de med dig ?

2008-10-25 @ 12:19:36
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo de är sådär

2008-10-25 @ 13:42:17
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

hej hej gumman !



usch så hemskt allt detta lät :(

fick fan tårar i ögonen när jag läste ..

buhu buhu buhu ..

KRAMA OM !

2008-10-25 @ 13:47:14
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0