7.10 AM I MIAMI BEACH

HAR JUST VAKNAT KL ÄR HÄR 7.10 PÅ MORGONEN OCH DET ÄR 25 GRADER VARMT UTE. UNDERBART!!!!Sitter nu och och väntar på att solen ska gå upp så man får ta på sig bekinen och hoppa ner i plurret .
sitter för övrigt med en ansiksmask nu har fått en sån där äcklig res hy flottig och helt okontrolerbar. men det ordanar jag med lite skönhetsprodrukter från oriflame.

Rikard ligger förövrigt hör brevid mig och ser så söt ut. han är lite sur över att han inte kunnat sova så gott i natt . för då vi klev in på rummet så upptöckte vi att vi hade varsin säng, i helvete tänckte jag och tvingade honom att sova med mig,
rummet ör förövrigt ok! men utsikten inte lika bra hahah ska ta ett kort på den och lägga upp sa ni får se. det var svinkallt på rummet i natt , rikard tycket vi skulle öppna ett fönster för att få in lite värme. hetl otrolig som jag är har jag ju tagit med mig ett par tjocksockar, jag vet vad du tänker vem fan tar med sig tjocksockar till miami....heheh... jo jag, och det behövdes i natt!!!

nä nu ska jag lägga mig och mysa med hjärtat om jag får krypa ner m,ed honom hehe .... men jag uppdaterar senare vad som hönder ... FÖR NU BÖRJAR SOLEN KOMMA


vårat hotell FOUR POINTS SHERATON.


Så här ser rummet ut men vi fick inte denna vackra utsikt vi fick nöjja oss med en byssarbetsplats.


här ska jag lata mig i solen och svalka mig med en cosmo kanske =)

kizz on ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman, hoppas att ni har det underbart! Själv har jag drabbats av världens förkylning och sitter här och tittar ut på skitvädret i Öjebyn! Hann aldrig ringa, kom på mig själv vid 16 att jag inte ringt, ber om ursäkt för det :( Ha det underbart och hälsa Rikardo! Puss

2008-10-24 @ 15:39:18
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0