grönan igår,planering i dag

igår var jag på jobbet hela dagen vi tog barnen på gröna lund, det var jätte kul. blev några varv i tekopparna men jag testade köra radiobilarna och jag kunde inte sluta tur var att en av barnen gillade dom lika mycke som jag så då hade jag ju en anledning att köra dem:)
Idag har vi haft planeringsdag på jobbet, kunde varit roligare om man kännde sig frisk. jag tror att jag börjar bli sjuk. jag fryser hela tiden ,skit jobbigt!och känner mig nere. Men det som håller humöret uppe nu är mina midsommar planer:) jag och jennan ska dra en sissta minuten då hon kommer ner hit:) vi ska lämna kararna hemma så drar vi girls på en riktig sol och shopping resa vilket jag vet rikard har inget emot... tror nog han tycker det är skönt att få vara hemma en ecka bara han och hunden plus att han vet hur ycke jag vill de här så han är någ bara glad för mig ,sen är han ju nu i hongkong utan mig så det finns så många anledningar till varför jag ska få fara hahah:)...på tal om han ahr jag inte hört nå från honom eller pappa sen jag pratade med honom på msn i går morse kl.06.00..... lite orolig är jag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0