LANDSFLYKT 08

oj mycke har nu hänt:)mitt hjärta har nu komit hem, hel och ren! hahah
jag själv har nu jobbat som ett svin hela våren för att kunna vara ledig i tre veckor utan att ta en enda dag semester i sommar, måste spara min semester till hösten då vi åker till  staterna.
Nu på fredag åker jag och en god vän till bulgarien för att shoppa och sola..... de ska bli riktigt skönt !!! kommer hem midsommar då jag ska fira med hjärtat och de blir säkert massa vänner oxå. kommer att vara hemma i uppsala några dagar under veckan kanke hälsa på i stockholm oxå men sen den 25 tror jag det blir jag åker upp till norrland och hälsar på alla mygg och blir där rästen av semestern. men så är det i alla fall planerat att min semester  va. sen om det blir riktigt som jag har tänkt mig tror jag ju inte, men det får man ju alltid ha i bakhuvudet. ska dra till jobbet nu , ska bara jobba två dar till innan jag går på semster ......FY FAN VAD SKÖNT!!!!!!

hoppas all får en underbar sommar!!!

-nu är den här så ta för er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0