snart drar vi....

http://www.vondewall.com/bilder/Image/Nissen_NickDiggory.jpg

Nu är det bara några få dagar kvar innan jag rikard och smigge drar till norrland för att fira jul med familjen.koemmr att bli så underbart längtar som fan att få tröffa alla..... de flästa av dom jag känner är redan på väg upp eller har redan anlänt så det lär vara fullt ös i piteå nu... men vörre blir det då vi kommer hahaah
ska bli så fantastiskt att få tröffa alla som engström micka och therese har inte tröffa dom på ÅR.....de är fuckt up!!
Men så här ser i all fall planerna ut.

23 dec: kommer upp på förmiddagen ,träffa enström för lite mys på stan. sen mot kvällen möta upp smigge och rikard i skelefteå sen hem och köra lite uppesittar kväll hela familjen Öhlund,karlsson,bergdahl.:)

24 dec : JULAFTON!!! kommer vi att fira hos min moster där ALLA kommer att vara och då menar jag verkligen hela tjocka släkten.

25dec: blir de en lång sovmorgon och bara mys och mat hela dagen , på kvällen ska jag och rikard i väg å¨hemvändar fest hos malin engström kommer att bli så kul att vi alla ska samlas och ha en riktigt fet fest innan vi drar ut! jag längtar nog mes till denna dag:)haha..... undra varför??

26 dec: BIO BIO BIO!! mamma och pappa ska bjuda familjen på bio :) vi ska se vi hade i alla fall tur med vädret igen.

27 dec: ska hitta på nått med jennan och johannes:)

men sen står resten öppet för förslag:) har ni oxå planer för jul???

http://i290.photobucket.com/albums/ll245/pupulophpopo/xoxo.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0