SOMMAR KÅT

Nu har man äntligen kommit hem från jobbet, det första man ser då man kommer hem är att de nya nummret av glamour sticker upp ur brevlådan. nice de!! plus att se de fina vårvädret som är ute gör ju saken bara bättre då man vet att de snart är sommar. då jag tänker på sommaren pirrar det i magen haha nästan som då man är kär haha... jag vet att varje sommar gör jag till något unikt, eller med ett sannare ord helt galen sommar. hamnar jag inte i rullstol så hittar jag någon ny stad att bosätta mig i hahah ja just ja det är min första sommar här i uppsala. SE UPP!!! haha
Allt blir mycke bättre på sommaren man blir gladare, man får bada och lägga på sig en bränna och det är så mycke roligare att gå ut och festa  på sommaren. nu när man har varit lugna gatan hela hösten och vintern så kommer snart odjuret i en. sen ska man ju inte sticka undersolen med att man blir ju lite kåtare under den perioden;) hur det nu kommer sig då man själv inte fattar vad det är för fel på en annars ..... nä ni, i hel het kan man nog säga att jag är riktigt sommar kåt i sommaren!
Nu ska jag sätta mig på ballen och läsa glamour, en artikel om spektakulära sexliv;)
see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0