LÄGGA SIG UNDER KNIVEN

tittade precis i min kaländer och insåg att nästa vecka ska jag till läkaren. shit tänkte jag . jag var helt säker på att jag i alla fall hade minst en månad kvar till läkar besöket, så jag kanske skulle kunna hinna gå ner nått kilo till.
NU efter jag har gått ner så mycke är det dax för mig att börja "forma kroppen" lite, det är i alla fall därför jag ska till läkaren för att se hur mycke löshud man kan ta bort. fan jag är ju 22 men har en kropp som en gammal kärring som fött åtta ungar. kanske man kan få lite snygga boobs då man ändå håller på skulle ju inte sitta helt fel då man kanppt har några kvar. sen har man ju det super snygga jäddhänget som då man kan slå ihjäl någon med. hm...visst låter jag sexig?!?! haha
tur i alla fall man har en kar som tycker man är bäst no matter what! love ya R.
Nä nu måste jag ta en promenad och tänka över mina synder eller nå.........

Kommentarer
Postat av: Jenny

de var en tjej som fixa den åt mej thihii=) haha ja men vi msåte ha egna overaller vi neon rosa latex med stora glitter boxtävel DIVAS OF HTE UNIVERS kararna får ha SVARTA MED TEXTEN SLAVES OF THE DIVAS hehehe

2008-04-17 @ 12:11:05
URL: http://killerprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0