Sökes!

Är det någon människa som kan säga mig vart jag kan hitta "Vivienne Westwood" kolektion kläder?
satt och läste tidningen GLAMOUR i går kväll, hittade då en skit snygg klänning, jag blev förälskad i det ögonblicket! Nu är jag som besatt (hahah) i att få tag på den!!! (nr 12 sida 43) om ni skulle vija kolla in den! just in case:)
Funderar faktist på att böra penumerera på den tidningen, de hade nu ett supe erbjudande testa yra nummer för 49pix. FYND!
En annan tidning jag snart får i blevlådan är tidningen PAUS som jag skickat efter några nummer för en bilig enning för att se om det är nå. Men det återkommer jag mer om!


image7      image8                 


Kommentarer
Postat av: jennan

DOO IT jag har premenerat på glamor nästan sen starten I LOOOOOVVVV IT bästa tidningen i promiss

2008-01-23 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0