kalender ändring!

Det har dykt upp nu ännu en liten ädring i kalendern för mig! Genom att killen nu fått jobb har vi nu varit tvungen att avboka resan till norrland mellan jul och nyår, de suger rätt så fett! hade verkligen sett fram emot att åka upp med honom och hunden och spendera några dagar där uppe med familjen och mina vänner där ,äta god mat och bara slappa kanske ta sig ett glas eller två. Men nu gick ju inte det .............. så har därför börjat kolla om jag i alla fall ska åka ?.......som jag inte alls tror kommer att bli lika roligt. Börjar jobba den andra januari "på riktigt" , därför hade det varit kul att åka upp och träffa alla innan januari, för då det händer kommer jag inte att ha tid med så mycke annat än att rännu runt här och i kommunerna runt om för att hälsa på mina chicks ;) DET TAR MAN SIG TID FÖR!  Men ett plus är att jag slipper tåg och kan flyga:) man ska ju som sakt alltid se det possetiva i det negativa:)
Men jag återkommer om hur jag gör.
 
kizzkizz on ya!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Naah , så ni kommer inte?

2007-12-11 @ 22:18:52
Postat av: jennan

nu ahr jag algt till dej humlan

2008-01-23 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0