God morgon!

Finns det nått finare än att vakna upp brevid sin älskade dotter och sin underbara sambo.... Nä de gör det inte! De e lycka det..... Då glömmer man att man fått vara upp tre gånger under natten, blivit irriterad att Rikard snarkat lugnt och skönt hela natten, att jag fått sova med röven utanför sängen och blivit klöst i ansiktet av Ella, att jag har typ kronisk huvud och rygg värk...... Men vad gör det då man får vakna så här?!?

I dag blir det en sväng på stan de e fredag man har fått stålar och de e slut rea:)
I eftermiddag kommer vårat foster barn, kul!!!:)) vi ska gå ut och käka sen ska vi mysa framför tvn :)

Nu ska jag tvinga min man att fixa frulle. Trevlig fredag alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0