måndag morgon

uppe före fan .... eller i alla fall uppe före smigge för en gång skull haha...
i dag är det skola som gäller cattis kommer efter lunch så¨ska vi fixa hennes hår inför sommaren har världens bild som kommer bli så snyggt i sommar.

Ja nu är det ju så att om 6 veckor är skolan slut , då är jag klar frisör! känns super spännannde ... lite pirrigt men satan vad fort detta år har gått, men det går fort när man har roligt:)
skönt oxå att allt har löst sig efter skolan, jag går tillbaka på mitt gammla jobb en månad innan jag hoppar på ett liten natttjänst från 1 augusti och samma datum börjar jag även arbeta på skolan som frisör. det är skönt att att allt är upplagd då kan man ju lixom slappna av och njuta av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0