godmorgon

Som alla andra mornar kollar jag min FB typ det fösra jag gör och ser att jag har blivit inbjuden till en grupp som heter stoppa hundslynan.blogspot.se, självklar gick jag in för att klla vad det var för grupp, åh shit va sjuka människor det finns här i sverige denna blogg handlar om en tjej som har sex med sin hund blev så sjukt upprörd att nästan började gråta. jag gick inte med i gruppen då jag fick veta att hälften av alla som är med är för tidelag i sverige och använder den gruppen för att dela typ "erfarenheter" då de framkommer att det finns tydligen jätte många sådanna svesnka bloggar, hur sjukt som hällst ..... detta är värkligen något som gör mig riktigt förbannad.
Människor som gör så ska inte få ha djur och kastreras med den slöaste bordskniv man hittar!!!!!



Kommentarer
Postat av: Josefin

VI MÖRDAR DOM !!!

2010-05-05 @ 09:05:33
URL: http://missjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0