go kväll

lååång dag de blev i dag men mycke givande jag och madde stannade kvar efter skolan och fixade våra hår lite hon klippte och färgade mitt hår :) weeeeeeeee vad snygg jag blev... åh jag färgade henne åh så snygg hin blev:) tog en tur till jobbet sedan för att hämta mitt nya schema för sommaren och mitt natt- schema för i höst sen kom jag hem där rikard hade både städat och maten färdig:))) nu ligger jag på soffan,mätt som få och bara tar det lungt.... känner ingen stress bara lugn...åh det var längesedan.....
har hunnit börja kolla lite inför det stora slutprovet nästa måndag som vi ska ha i skolan, de e ju inte bara en sida att läsa.... men har nu fixat modeller för klipp-provet. i morgon är det möte med ewa, kvinnan som äger salongen om hur vi ska lägga upp i höst ska bli så  spännande...... nä nu ska jag nog gå och försöka få mig en kram av nån av mina karar här i kåken ...om inte dom ställer upp tar jag en trappa ner till mina lesbiska-grannar, de är i alla fall vad rikard tror att dom är......haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0