nu är det slut på veckan....

Friday morning och inte det minsta friskare , har sovit skit och hostan ger mig snart en hjärt attack!! ligger nu i sängen och dricker te medans the voice underhåller min morgon.

Igår hade jag fin främmande på kvällen, min arbetskompis madde var här och drack lite te och som vanligt blev det lite små prat, fick lite info om något som kan förändra min situation till något super bra!håll tummen för oss n:)

Han oxå gör en marykay beställing där jag bland annat klickad hem lite prylar till mig själv:)


Eye Primer är en produkt som både förlänger och intensifierar ögonfärger. den är vatten fast och gör att skuggan stannar på sin plats! awesum!! 175:-

concealer borste ca 100:-

 å det absolut bästa som marykay har!! microdermabration som är en kemisk peeling som gör din hud så mjuk och len. den minskar porer och rengör från ljupet, den minskar fina linier i ansiktet och stimulerar blodcirkulationen. och till detta ett serum med massor av vitaminer och hjälper till att återuppbygga huden. 780:-


så jag är nöjd ...undra om klickar hem nått i dag?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0