ett glas vin...

...är något jag verkligen skulle vilja ha just nu!
i alla fall har vi just fyllt en lastbil med saker som är på väg till nya läggan , rikard emely och david är me jag fick stanna hemma av två anledningar 1. jag fick inte plats i bilen 2. jag var den svagaste länken. kan ju inte mer än säga att jag hade tur så jag sitter nu i en tom lägenhet på en stol och skriver lite medans jag sväller i mig lite gammalt hårdbröd med delikatess ost jag hittade i kylen. men vågar dock inte kolla på datumet men jag drömmer att det är typ ett green- mål från max!:)
men jag är väl förtjänt av denna vila då jag slitit sen 8 i morse. tänk att man kan ha hunnit samla på sig så mycket skit under mina 23 år som levande!!! helt sjukt å ändå har vi kastat sååååååå mycket. Rikard kallar mig för hamster då jag har svårt att göra mig av med saker , på ett sätt förstår jag vad han menar men jag har lite svårt att skiljas med saker som jag betalt för eller som jag fått av någon. jag äår ju även en sån som har en massa projekt påbörjade som ligger lite här och där ,som jag innerst inne vet att jag inte kommer att uppta men jag tvingast ändå av mig själv att ha det kvar sen blir det nått litet ångest som ligger på hyllan som man stöter på då och då......jobbigt!
ska bli så skönt då vi kommit i ordning i de nya hemmet, känns som att få ett nytt liv eller nått:) det blir ju jag och rikkes första egna lägenhet tillsammans då jag nu flyttade in till honom och det är hans mamma som har den egentligen den vi bott i nu alltså. det känns verkligen som vi kommit varandra ännu närmare. Jag tror på ett evigt lyckligt förhållande, att det var ment att det skulle vara jag och han, det tog dock bara 7 år innan vi kom på det men som man säger bättre sent än aldrig! ahhah
den så är jag ju så lycklig i dag att min mor kommer på besök, hon landar på arlanda i kväll kl.21 då ska hon få en fet hug! hon är ju flytt kungen kan allt och vet allt om hur man ska flytta bra lätt och smart, efter alla gånger som hon flyttat har jag utsett henne som expert, så vi har äran att ha en flytt-expert med oss under våran flytt..... å knasigt nog tycker hon det är kul att flytta... å då menar jag inte som vi andra dödliga att flytta till nytt och göra fint ..nej hon gillar även detta med att packa och städa ni vet som alla andra HATAR!
nä nu ska jag ta och göra nå nytta, funderar på att slå in de sista porslinet.... de andra kämpar just nu för fullt att bära upp möblerna till den andra lyan.... kalla mig lat för det är nog det jag är!;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejjj! äntligen börjat blogga igen så välkommen in till min vackra blogg hehe

2010-01-07 @ 16:27:09
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0