bästis

Har just haft ett super samtal, jag blev så lycklig jag bara älskar denna människa han får mig att må så bra tillsammans löser vi nog alla världsproblem;) haha vi pratade i nästan två¨timmar om allt mellan himmel och jord skrattade och nästan så man fälde en tår i vissa lägen, jag saknar dig så otroligt mycke men då jag kommer upp så ska vi ses!! Min bästaste bästaste kompis simon.




gammal bild från 2006....wow vad tiden går!


jag ska nog fråga om han vill dela ett sånt där "best Friends - hjärta" hjärta med mig, ni vet som man alltid delade då man var liten och hade typ en miljon runt halsen för man var ju bästis med alla , så man såg ut som en rikti getto-rappare...... kanske var det vi som satte tränden?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0