Iphone

jag är så sugen på att införskaffa mig en iphone, ju fler jag ser har en och hur mer jag tänker på det så vill jag bara ha en nu nu NU!!  har tittat på telia men då är seken att jag måste gå över från refil till abonemang...hm.... man har ju blivit lite bekväm på det så det känns svårt för lill hjärtat och släppa lite av kontrollen.
men jag skulle värkligen behöva köpa en ny då min har gått sönder, men det går attt prata i men inget man visar upp som dagens teknik. Om den ringer blan offentligheten låsas jag att det inte är min för att slippa de pinsamma med att jag har nog kanske stans kanske älsta och tråkigaste och trasigaste och mäst tappade mobil, men som sagt den funkar ...än så länge.



å tänk så kul att få bling blinga den lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0