my day on arlanda

så nu siire man här på arladnda och har väll gjort det sedan 14.15 typ kan man ju som säga att jag nu "känner  " arlanda inrikes haha ... nä jag har unnit med en fin måltid på max, all by my self... sen en mysig litet biobesök på min lilla 12t dator även 2 svängar på toaletten, och tryckt en gott och  blandat så jag är hög och yr av socker ...mår illa oxå.
Men nu är det bara 25 minuter kvar innan dom öppnar så vi får gå omgord och då är det ju bara ytteligare 20-30 minuter innan vi lyfter och sen är det ju bara 1timme och 20 minuter innan jag landar så man kan väll säga att det är fan länge innan jag får krama mamma, med som att jag ska göra det då jag ser hon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0