fläsket brinner!!!

I dag har jag varit i skolan och som vanligt jätte kul. vi har klippt klipp och klippt, shit jag kommer att drömma snart om alla klippsätt och vinklar haha
jag har ju glömt visa mina nya saxar, så nu har jag ett hemma och ett på skolan:)


De nya...


de gammla

Vilket tycker ni är finast?
jag tycker det den nya väskan är mycke finare men min "gammla" riosa sax med hjärtan är ju varmt om hjärtat:)



annars i dag har jag varit och gått bort lite fläsk på löpbandet...skönt man känne´r sig ju så förbannat duktig då man går dörifrån:) blor nog i morgon med:)
Nu blir det den dusch men lite spa :) me like!! sen de nyaste avsnittet av GG

see ya!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken skitsöt sax med hjärtan på! Såna vill jag oxå ha! :)

2009-10-08 @ 17:29:27
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0