lucia

ja ha då  var det redag den 13 december och inte bara lucia utan vi får ju även tända tredje ljuset i staken. vilket jag och hjärtat har firat med lite korvstroganof med ris som jag totalt misslyckades med som tom smigge tackade nej till, men inte blev jag ledsen för de..nej jag trycker i stället lite lusse bullar i väntan på att storma över ostbrickan jag har inhandlat för kvällen.

helgen har varit bra ,skönt med ledighet detta firades med afterwork i fredags med flickorna på salongen, blev dock full som en kastrull hahah men det var nice. Madde och lana ni is the shit!!! hehe
Lördagen kom och en jävla sementbasker med den, jaja bakis och jävlig tog vi bussen till svärmor där jag bänkade mig på köksoffan och rullade lusse-katter, det blev massa annt bak med så nu är frysen fyld med läckerheter så kom på besök så bjuder jag inte bara på mig själv.
anyway nu är det söndag skönt som fan hunnit med tvättstugan och en sväng förbi Lana och snacka skit.
för övrigt så har jag beställt hår nu så hert som fan kommer jag bli:) mitt mission är att vara snyggast vid julbordet;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0