super middag för 60 pix

helloj på er!
skriver ett snasbbt litet inlagg nu ...
vi har kommit till lanta dock är det inte alls som jag trott det skulle vara här, det är inga turister nästan och dom få är så klart svenskar haha det kallas svenskarnas ö  i thailand . det flästa affärer, resturanger och hotell är stängda nu under lågsessong så nu får man verkligen se ett riktigt thaland haha vi bor på en fin resot vid stranden det är vi och kanske tre japanska familjer som bor här ,japaner verkar inte tycka om sol och bad i poolen så det var rätt fritt med yta  för oss i dag hahha i em har vi hyrt en m oppe som vi åkte ner till stan på v i hittade en söt resturang där det satt några fler svenskar ...måste ju bara säga att det är dett värt att åka hit på lågsesong då menar jag hela thaliand är ju så billigt. i dag betalade vi 300 bat för våran mat det är 60kr för vitlöksbröd, en nudel wook med kyckling, kyckling i cocos mjölk och ris och vårullar samt att vi darck varsin läsk. helt sjukt!!!
vi ska i väg nu igen jag var tvungen att gå på toa så rikard lämnade av mig hemma så åkte han på apoteket för att köpa lite medecin han har ett dåligt sår under foten och ont i ryggen, ocj jag har ont i nacken efter min lilla boxning.
nu kom han precis så nu ska vi på äventyr. haha vi är skit snygga har tvingat rikar att oxå ha hjälm och han får bara köra sakta!!!

tar lite kort som jag lägger upp sen

har ju internett på heltid i dag

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0