äntligen hema

Efter tio timmar på natttågethar jag nu kommit hem eller det var ett tag sedan men.....
känns skönt nu ligger jag i sängen ch ser en film som jag fick av rikard för längesedan han köpte den för att han trodde jag skull tycka om den ...jag såg den stå där i bokhyllan helt oöppnad till och med plasten kvar, oj så jag skämdes då!...
varför har jag inte sett den??....... infe fan vet jag. men nu gör jag det och rikard hade rätt jag tycker om den .... eller i alla fall rätt okey en ej film som är bara skön att igga och se på n dag som denna.

annars händer inte så mycke, jag sitter och väntar på ett mail från skolan jag sökt in på.......

oj nu kom påsten ska se vad det ärför skojj:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ne de belv juh så!ja inga planer har jag på de så vitt jag vet!

2009-04-24 @ 14:53:20
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: nada

älskar din blogg kommentera min och min kompis! puss<3 www.nadaoeve.blogg.se

2009-04-25 @ 17:38:35
URL: http://nadaoeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0