victorias secret

gårdagens shopping var nice, vi åt sushi på ett av miamis godaste ställe kommer dock inte i håg vad det heter med det ligger på lincon roud. tog där en 8 bitars maki calofonien rolls. super gott!!! med dock såg vi inga könndisar, men ska jag vara ärlig så kollade jag inte mså mycke hade fullt upp att frossa i mig sushin som om det vore den sissta måltiden.

hur mycke affärer som hällst!!! men en som jag var i minst en timme victorias secret, har alltid varit så imponerad av deras årliga show på tv,och nu ärntigen fick jag besöka en av dersa affärer här i usa.
blev så förärskad i såp många saker så jag ska gå dit igen om några dagar. Men med mig hem i går blev en love pink -nattlkinne och ett par trosor. jag var så glad resten av kvällen, det lilla gjorde sitt i mitt liv för den stunden.


vet faktist inte hur dagen ser ut i dag mer än att värdet blir som i går mulet och blåst . rikard är på gymmet och tränar medasn jag kökar lite chips och tycker synd om mig själv hehe
Vi funderar på att åka till ett super stort outlet i dag med över 300 afförer ett av det största här i usa tydligen vilket kan bli kul eller åka på nån dags utflykt, har du nå förslag på vad man kan göra här??????

bye bye !


Kommentarer
Postat av: Johanna

det blir lungt var ute i går och festade, och först hade man vänner här

2008-10-25 @ 14:19:26
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

ååhh va häliggt ni verkar ha wii ohhhhh doma rh juh äkcligt snyga underkläder WII neeee har du inte hittat de GRÅTA men köp dej lite 2faced lip plumpers när du e där dom funkar som FAN du får BIG LIPS har sjelv hemma så ja vet de funkar=) men sökk ID SÖÖÖKKK DARLING =)finns forever 21 där?=) PÖZAZ

2008-10-26 @ 23:57:09
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0