Bahamas

Vi åkte till bahamas i går, gud vilket underbart ställe. helt klar blått vatten vit slät sand nästan som siden , och världens lugnaste finaste lilla stad med massor av rasta folk.  
vi gick upp före fem på morgonen bussen till båten hämtade oss strax efter fem. det var kallt och det blåste jätte mycke, vi tänkte hur fan ska detta gå.
boten lämnade land vid 8 kanske.
ombord var det oxå dör typ minusgrader vilket man inte hade räknat med då man ska till bahamas och därför absolut uteslutat tanken på mössa och vantar. något jag ongrade.
vi fiock i alla fall frukost, vilket var tur för det var nog de enda som kunde göra mig glad just då, kanske för att jag älskar mat haha
det gick jätte mycke vågor ute på havet, glas åkte från borden nån ramlade lite här och där och många satt i hörn och på toaletten och spydde som grisar. men det var oxå en upplevelse . väl famme i bahamas var det så vakert så man på en gång glömde resan. skulle lött klunna åka dit på¨min nästa semester. 




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta hand om dig/er i den härliga värmen,

kram från kalla pite

2008-10-29 @ 16:49:38
Postat av: Anonym

Ta hand om dig/er i den härliga värmen,

kram från kalla pite

2008-10-29 @ 16:49:55
Postat av: Malin

Hej bitchass mafakka, jag har utmanat dig så det är bäst du kollar min blogg och gör som jag säger ;D Eller om du inte fattar vad jag skrivit så ska du skriva 7 saker om dig som ingen vet och sen utmana 7 personer att också göra det ;D puss

2008-11-02 @ 15:18:23
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad det fint du har skrivit och fina bilder som sakt var glömm ej att sola för mej/kram mamma

2008-11-04 @ 09:29:10
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0