Uppdatering

ojojoj...vilken underbar jul det har varit.....
fick många fina klappar,TACK!






-lite bilder från julaftons frukost


juldagen blev det knytparty hos malin,skit kul att träffa alla vissa hade man ju inte sett på flera år. å full blev jag:)

har även hiunnit med en tripp till stugan i långsträsk. jag och hjärtat vart så less på all julstress i stan så vi packade en väska och tog med oss hunden åkte till pappas stuga där vi grillade,körde skoter,badade bastu och bara mös. Vi pratade mycke oxå om framtid ... det var underbart att få komma bort och ha tid för oss själva ... Å gud vad jag älskar honom!







väl tillbaka i samhället blev det mellandags REA ....dock har jag inte handlat så mycke men tillsammans med rikard har vi nog kommit upp till en hel del:)




- Blev en kofta, massa trosor, nagelack m.m.

nyår har jag börjat planera smått.... vet att det blir hos Bou i alla fall:) middag med fin kläder.....hehe

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0