lördag som aldrig förr

Underbar dag detta sitter i soffan och myser med smigge och lyssnar på didos nya cd,underbar! har just pratat med angelica i luren dom kommer kl 18 då sätter vi igång med middag alla ska ha med sig en rätt var som knytkalas. egensprit oxå så klar men jag står för välkomist drinken det kommer att bli en.... vad passar inte bättre än en cosmo på en tjej fest???
till en börjag blir det jag angelica johanna och emma ...sen förhoppnings vis kommer emely oxå för ett glas med oss ...louise jobbar men vi håller tummarna på att hon kommer då hon slutar skulle vara trevligt.
vi ska spela buzz oxå satt i går och tränade lite allmännbildning med rikard och emely vilket visade att jag nästan helt är iq befriad..... så den lilla iqn jag har kommer jag troligt vis supa bort i kväll hahhaah......kanske man ska slå på stort då och gå ut i kväll oxå vi får se.... kommer i alla fall bli mycket trevligt.'

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3360233/2/istockphoto_3360233_cocktails_on_white_cosmopolitan.jpg

2 cl Cointreau
2 cl vodka
1 cl färskpressad lime
2 cl tranbärsjuice
Blandas och serveras i Martiniglas. Garnera med en limeklyfta.


Kommentarer
Postat av: Jenny

AHHHAAA japp ja kommer i kvel vad ska jag ta på mj balklänning eller?=)

2008-12-13 @ 14:39:33
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

sv: haha ja du det säger jag varje jul också men så köper jag i sista minuten ändå ;)

hahanej du inga julkänslor trots att jag bakat pepparkakor och lussebullar, pyntat huset. du då?

2008-12-14 @ 17:29:45
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi glömde bort att spela Buzz ju! Vi får ta det nästa gång! Puss vännen.

2008-12-15 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0