Söndag

Sitter här och funderar lite över julen. Hur kommer den att bli i år? och nyår vad händer?  känns som hela december bara rullar i väg och inte får jag något gjort. i dag är det redan andra advent och jag har inte köt en enda julkapp!?! mycket olikt mig, jag brukar börja planera sådanna saker månader i förväg, vad är det som händer med mig? något nytt för i år är att jag inte ska fira med min familj julafton utan med min pojkvän och hans familj, men jag sörjer inte tvärt om jag ser detta som mycket positivt och tycker det ska bli riktigt kul. Vi kommer att åka till mina föräldrar dagen efter och spendera några dagar med dem i norrland. Vi båda ser mycket fram emot det. Det finns vissa saker jag troligen kommer att stöta på då jag kommer upp, saker som jag absolut inte vill men det är lika bra att få det bortgjort, denna gång är jag en av de fula fisken i det hela , men låt oss då inte glömma att detta har jag bett om förlåtelse för och att det inte bara är jag. Dock togs inte förlåtet på de sättet man hade hoppas men det är förståligt. Men de kommer nog vara ett av höjdpunkterna då vi anländer.
sen får vi ju inte glömma allt roligt som kommer att göras under de dagar vi är där, all god mat, alla vänner och familj vi ska hinna träffa och sen så få vi ju inte glömma mellandags-rean  som enligt mig kanske man ska kolla över om inte det ska stå med som en röd dag i kalendern. Men nog om detta....
Jag skickade mina julkort i dag .... kanske du får ett?!
Jag pratade med en mycket nära vän i dag och vi börade smått spåna på nyår. Jag älskar nyår det händer alltid något oväntat. De kan nog de flästa som har firat nyår med mig nån gång instämma med.
Ialla fall denna vän funderade på att komma och fira nyår hos mig här nere. Blev super glad och sa till henne att ta med sig en kavalje. det skulle hon fixa!:) hon lovade att gå ner på stan och fråga om någon ville följa henne ner och fira nyår. Så finns det nån sugen på en blind blid date så säg till.  Hon är Snygg smart och älskar muskler:)
Nu till något helt ..... en fråga..... hur många gånger kan man förlåta en "vän" som snackar skit om en?

Over and out/  Gossip Chick


Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt och sov gott!

2007-12-10 @ 01:36:27
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0