spa kväll

Så då har man avnjutit en timme i badkaret med både ansiksmask fot spa och kropps peeling:) det var nice kan jag lova. jag känner mig inte på humör i dag..är lite nere , så då jag kom hem så tog jag på mig myskläderna och kommer snart att börja min kväll med en massa skön tv från sängen och avsluta denna dag på samma sätt.
Nått som jag glädjer mig åt kan jag lova att på onsdag så ska jag fixa naglarna, på torsdag ska jag på föreläsning om hur man startar företag sen mingel på det! och troligen denna vecka så kommer jag att ändra mitt hår nått mer säger jag inte, men en liter make over på skolan:) fan vad jag älskar min utbildning den är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0