Lunch date

I dag har vi vart på BVC, gick kanon bra sessan väger 7800 och är 67 lång:)
Fick beröm av dom då vi kunnat komma igen med vikten på så kort tid efter hon var sjuk:)

Sen bar de av till Inchi och Jay för lunch och lek hos dem:) alltid super trevligt. Jag trivs så oerhört bra att umgås med dom!
Vi tog en promenad till Huddinge, i de fina vårvädret. Jag älskar vår, bästa tiden på året!!! Bara slasken försvinner och man kan sitta på ute serveringar och solen skiner så är jag mer än nöjd!!!
Mamma kommer nästa vecka och som jag längtar. Ska bli så skönt att ha hon här :) då ska jag och Rikard gå på bio och gå ut och äta:) jag mamma och Ella har massa planer för den veckan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0