Lilla sessan

Vilken dag de var igår, vaknade och lilla sessan var snorig Inge feber.... Så vi var tvungen på Apoteket behövde även handla lite bröd och pålägg. Åkte till Skärholmen, för dom som inte vet vad de är så kan jag säga att de e svårt att hålla i plånkan:)
Det blev en hel påse med bröd smör pålägg godbitar osv, två par byxor till mig, tre tröjor till Ella, as snygga kallingar till Rikard ..... Sen en påse med kurering från Apoteket . Blev rätt mycke pengar för en som bara skulle ha bröd:) haha...... Kan försvara mig med att allt var super billigt och allt behövdes jätte mycke typ......;)

Igår var vi bjuden på middag hos syrran, jag bara älskar att bli bjuden eller bjuda är nästan roligare. Det är så roligt bara de är rätt personer runt bordet oftast så spelar de inte så stor roll jag kan stå för talet:).....
Syrran gav mig en ide att starta en mat och handlings blogg, de satte spinn på min hjärna kan jag säga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0