soffan har blivit mitt nya hem

efter en hård vår med både psykiska och fysiksa påfrästningar så har man nu kunnat andas ut lite och då kommer ju kroppens egna briljanat ide att nu kan man vara sjuk så vi passar på innan det är försent för inte ska man kunna bara få  vara nej icke de..... så nu ligger jag här för andra dagen på soffan, fryser har ont i huudet och är ständigt trött. så nu liggern jag med två täcken och smigge utbredd över mig åh de e så varmt och skönt.

har under dessa två dagar blivit en riktig FB nörd,snokar runt och hittar roliga sidor att "gilla"
Microsofts rasistiska korrigering utav bild! Måste ses.,
 Varje gång jag går förbi en spegel tänker jag "Fan vilken snygg tavla!",
The 3 Biggest Photoshop DISASTERS!,
jag älskar rykten, dom berättar saker om mig själv som jag aldrig vetat!,
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker !,
 HAHAHAHAHA.....Oj, hur gick det?
Vi som är som vi är, när vi inte blev som vi skulle:D,
 TOP 10 bästa bortförklaringar för sen ankomst!,
Skit i mitt liv. Du har väl ett eget?,
Jag hatar när man råkar spänna sig så tröjan går sönder...
Golv? Jag kallar det horisontell garderob!,

ja det finns mycke roliga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0