tada!!

ja vad ska man säga jag är hopplös jag vet, efter en lång bloggtårka och mycke tjat av trogna läsare så kan jag ju inte annat uppdatera lite, jag okra inte dra allt gammalt men jag har haft så mycke nu den sissta tiden så jag har varit helt slut då jag väl varit hemma.

igår blev det super kväll hemma hos oss med favvo paret ,louise och robban sälvklart följde afons med så smigge belv över lycklig.Vi käkade sushi och kollade movie, 2012!! grym! tryckte en jävla massa chips och godis så jag rullar i dag, slipper köpa busskort till nästa månad jippi!!... det ska vi snart göra om!!! man blir ju så lycklig av att umgås med underbara människor.

men i dag är ju en annan dag dock kanske inte den roligaste då jag har tappat min röst och min hals gör så ont, igentligen började det redan i går morse men jag knatade till skolan allt gick bra men hela dagen kännde jag mig lite seg, sen gjorde inte saken bättre att då jag skulle gå hem för dagen var det ju värsta snöstormen ute, man viste ju inte vart det snöade i från det var bara överallt och jag ar sjö blöt då jag kom hem, jag frös som ett djur så jag satt hela kvällen under en filt resultatet blev feber och en ännu ondare hals. så i dag sitter jag nu här ser lite the voice , äter några bitar sushi som blev kvar från i går , och har lite ångest för att jag missar en sån rolig dag i skolan.
jag ska göra allt som står iu min makt för att kunna gå på skolan i morgon känner värkligen att inte vill missa nått, så det är vila som står på schemat.
åh i kväll får jag fin besök då Madde från jobbet kommer hit!! hon är ju så sjukt bra männsika!

ska nog skicka ett sms till marie och fråga om vi ska sjuka oss tillsammans då vi ändå bor grannar och vi båda är hemma i dag?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0