to drink ore not to drink

jaha då var det lördag, vi har snart varit hemma en vecka men det känns som mycke mer.
i dag ringde kl.0530 då var det bara för jenny att ta sig upp med sopsäckarna till ögon och palla sig till jobbet men före det hann man ju som alltid då man jobbar helg en paus på centralen i 20 minuter innan nästa buss går, inte så måttligt glatt känns det.
sån tur är att jag möttes på jobbet av vackra Annette som jag inte träffat på veckor!!! hur kul som hällst var det att se hon, så dagen gick jäklit fort då vi tog våra barn och drog till .... ja va fan det nu hette men tant grön och dom andra tanterna bodde där....
sen blev det taco till lunch Mums!!
sen fick jag skjuts halva vägen hem å det var nice!
nu sitter jag hemma och funderar över kvällen mitt ena jag skriker vin och cigg med dans och den andra skriker skönt med en hemma kväll efter en låååååååååååång vecka och det kommer ännu en låååååååååååång vecka innan ledighet.
Ser ut som det blir hemma i alla fall men man vet aldrig.....

Kommentarer
Postat av: frida

paaarty så klart!!=)

pusssss

2009-09-12 @ 18:28:01
URL: http://fridayhelaveckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0