tjingelinga

Då var man snart på väg upp ...jag åker på torsdag och tillbaka ner på sndag å jag tror aldrig jag har längtat så mycket att få åka upp ska bli så trevligt att få umgås med familjen och alla vänner, ser värkligen fram emot det.
jag och mamma ska hänga och kramas blir nog lite stan :), sen ska jag träffa pappa oxå sen så vill jag hinna hitta på något med sysster jossan oxå.... ( www.missjosse.blogg.se) hon ska få hjälpa mig med lite saker som jag vet hon är grymm på!:)



Nu har rikard blivit dålig igen så just nu ligger vi båda si soffan skafötters och kollar nätet, jag försöker hitta mig lite nya höst läder nån som har nå bra tips på vart man kan slösa pengar på nätet??
puss hej... eller som jossan säger LICKIE LICKIE


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha retard girl;D

2009-09-28 @ 15:06:16
URL: http://missjosse.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jaha okej så du ska till p-town =) kul kul hörru ! me mej e det sådär känt mej krasslig till å från i flera veckor nu sjukdommen verkar inte vilja bryta ut ordentliget å jag hade hellre blivit sjuk på en gång istället för att gå omkring å känna mej krasslig i tusen år. ajja så hur länge blir du i storstaden piteå då ? haha

2009-09-28 @ 16:16:33
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

aha trevligt trevligt =) ja du vad som sker i helgen vet jag ej det tar man då hehe ..



skulle inte du kunna läsa mitt senaste inlägg å kanske lägga en röst på mej ?

2009-09-28 @ 20:22:34
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0