the new life of jenny

Första dagen i skolan i dag, ska bli så spännande att böörja. det var 5 år sedan sisst jag gick i skolan.
Jag har förberett mig med nytt rosa kolegeblock, pennfack från guess och penna av hello kitty så jag ska bli glad då jag har tråkit eller det är svårt. har även införskaffat mig en ny kaländer ,skolkaländer som det så fint heter, då min gamla gick ut i augusti började jag göra min egen så kallade kaländer som inte ens jag fatta nått av. 

Förörigt i går hade jag så tråkit på em, och vart lite deppad av vädret så tvingade jag mid mig emely för lite söndags shopping i gränby (fick som jag ville,brukar fördemästa) haha... det blev nya leggings,vanliga svarta från hm och nya heta trosor :) och ett par skor för min fest jag ska ha om två veckor:)

För övrigt så vill jag bara göra en lite hyllning för Lady Gaga som jag tycker är så fucking cool. Hon är tjejen som värkligen är egen,kör sin grejj och skriver sina egna låtar.
Men som hon sjäv säger:
- im not a celebrity, im a ARTIST!



JAG VILL OXÅ HAR LÅNGT HÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0