the end

halvsliten efter gårdagens ute kväll har jag nu varit så duktig och packat allt,hunnit med lite solande och käkat stor frukost buffe. vi ska snart tjäcka ut men vi blir kvar här på hotellet några timmar, och dom ska jag slå ihjäl genom att ligga i poolen för sissta gång innan vi åker till flygplatsen.

Det ska bli skönt att komma hem men som vanligt hinner det nog bara gå några timmar eller nån dag så längtar man tillbaka speciellt nu då vi har hösten i sverige.

haha jo får inte glömma att rikard gjorde två till tatueringar igår riktigt nice blev de!! han kommer nsart inte ha nån plats kvar att göra nått ....bara här han har ju gjort 6 st.

nu ska jag lägga mig brevid min man och fisa lite på honom...

tjigeling!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är fan jobbigt

2009-09-06 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0