Natti Natti

nu är det för mig dax att lägga mig efter en lång dag av sol och vattengympa i poolen, för att sedan rantat runt i bangkok på shopping och tempel är jag nu slut som artist. kl är 21.45 och vi har precis krypit under täcket för att mysa lite framför tvn innan man somnar ska bli så skönt.


denna bild är från de tempel vi besökte i dag men den 3m hög budda i ren guld jätte vacker ställe både inne och utanför.... men fatta vad tung den måste vara. det var några söta munkar oxå där i sina läckra outfit:) vi donerade pengar till dom och till de tempel som finns här ... det var dagens goda gärning... 


sen min egna goda gärning för mig sj blev en shoppingtur i china town, de blev nya hello kitty tofflor haha  en tunika,pennfack inför skolan och lite annat skit ...

ses i morgon, tror de blir poolen då har ju upptäckt att den lilla brännan man lyckats få har ju försvunnit då man har varit här så innan lördag ska jag har jobbat på den lite i alla fall:)

pusshej

PS. nu har jag köpt munskydd,rikard vägrar använda dom och jag ser inte klok ut i det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0