morn morn

känner mig mycke bättre i dag i alla fall det 14 min jag har varit vaken har jag kännt så, ingen feber och inte lika snorig ...bara lite  och ont i halsen. så jag är på bättringsvägar:)
i dag ska jag tvätt lite och förbereda till morgondagen då det är vardag igen. Känns som att det var jätte längesedan jag var i skolan och som att jag har jätte mycke att ta igen trotts att jag bara varit borta en halv dag. vilket gör mig lite stressad, men jag håller skenet uppe om att det ska gå bra.
Annars i dag gäller det att drcika mycke varmt hålla mig varm och sattsa på att bli helt frisk till i morgon.
ska nog oxå göra en lasagne oxå......


GLOM INTE TÄVLINGEN!!!!!

Denna tävling kommer jag att lotta ut en Goddiebag med skönhetsprodukter. Den kommer att innehålla märken som MAKE UP STORE,

MARY KAY, L`OREAL, LUCH M.F

För att vinna denna exklusiva goddiebag ska du:

1. Skicka ett mail till mig ( [email protected])  med din adress dit jag ska skicka priset men även din blogg/hemsida.

2. Länka min Blogg



Vinnaren utses fredagen den 2 oktober.
Lycka till babes!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0