kroppens egen klocka

jaha söndagmorgon och kl är 08.08 hade detta varitför bara några veckor sedan så hade jag skrikit rakt ut. men nu är det ju så att så otrolig som kroppen är så har jag ställt om mig :)

I dag ska jag än en gång göra ett tappert försök att börja tappa några av det kilona jag lyckats äta upp mig sen jag flyttade hit. I fredags var jag och hämtade ut lite medecin (hjälp på vägen) på apoteket,550 pix dyrt som fan så nu jäklar ska det funka ...nått som är strålande att jag nu kommit över en gräs som gör jag jag får sen rabatt på medeciner, grate!!! så önska mig lycka till för nu ska fläsket brinna....

ska även och jobba i kväll men är sugen på att göra något före .... förslag??

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0