höst

å vad jag har härliga höst kännslor i mig, tycker dock att det är skit tråkit att sommaren är slut. men med hösten betyder det nya tag( som skolstart för mig i alla fall) sen en jävla massa bra tv. som de senaste kvällarna har det varit nån bra film varje kväll sen så har det ju nästan varit beslutsångest på vilken kansla man ska se på, så det har blivit mycke sappande då det är så mycke bra på tv.

Här är en lista på go bitar inför tv-hösten som jag ska se.
- Despret HW
- Gossip girl
- hollywood fruar
- Idol
- uggly batty
- 2 ½ män
- vakna med the voice:)
- Åh en jävla massa bra film, super nice till mysiga hemma kvällar.

jag och Rikard pratade igår om hur skönt det kommer att bli nu då aldrig kommer att vara borta på vardagkvällar, vi kommer att ha dom tillsammans ( jag har annsra varit borta minst 2-3 varda-kvällar i veckan då jag jobbade, nu blir det bara 2-3 kvällar i månaden )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0