fyllekajja





Gårdagen blev lååååång, vi vaknade tidigt, som vanligt då det är nån som inte förstått att man ska sova ut på semestern. i alla fall så drog vi iväg tidigt till en stor smyckes affär där man fick gå in i ett rum och se då en massa thaländare satt bakom stora fönster och tillvärkade diamantringar/hängen,kedjor ja ni vet och allt gjordes för hand. helt sjukt..... som så många andra saker jag sett här. det tar vi sen.....
sen bar de än en gång av till några stora shooping centrum för att hitta skor och jacka till min vän annette dock utan framsteg på jackfronten men ett par convers skor fick jag tag i rikard köpte två par DC skor skit snygga.
sen åt vi sushi tror att det nog var det godaste jag ätit. det var på en resturanmg som man satt vid en bar sen framför en var det ett rullband som man plockade talrikar i från av det man ville äta skit coolt har bara sett de på film förr. Sen var jag så otroligt less att gå på stan ....ja det är sant jag blev less....haha... så vi var dumma nog att ta en tuk tuk mitt i bangkok hem till hotellet. vi satt med vi satt med våra tröjor över munn och näsa för alla avgaser , jag var så yr och trött då jag kom hem så jag höll på att spy . det är inte konstigt att människorna i bangkok dör så tidigt och de flästa i cancer. efter den resan bestämde jag min för att bli lite mer som min vän johanna från boden som är ekologisk och miljökär. Nu är du min förebild gumman hahha...
så då jag kom hem tog jag mig en sup som sedan slutade på koh san road och att rikard gjorde ännu en tatuering .
Idag vaknade jag för första gången och är fan inte ens bakis ...inte ens de minsta. så nu ska jag på museum eller nått men först frulle och lämna in tvätten.

Rikard har oxå skaffat nån typ av blogg där han har lagt ut fler bilder som inte jag har lagt ut om det är någon som är intresserad så besök den...

http://cid-16f001556cf993e0.profile.live.com/

nu ska jag kila
pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

I welcome you to the eco-way of life!!! ;)



Kram

2009-09-02 @ 14:17:24
Postat av: frida

hurru när kommer du hem igentligen!? Du ska ju till mig på lördag!!=)

2009-09-02 @ 14:25:30
URL: http://fridayhelaveckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0