To Do List

Det bästa jag vet är att göra en To do list men det absolut bästa är då man får stryka saker man har gjort eller uppnått från den. Jag brukar skriva en sån då jag känner att det är mycke eller då jag kommit på nått vettigt hahaha


                                                 To Do List
- Träna minst 3 gånger i veckan varav vattengympa på onsdagar
- Äta sallad till lunch
- 10 minuter varje kväll på att repetera teori från skolan
- Minska på mitt dagliga stress
- Börja reflektera över mitt liv
- plocka undan efter mig, men det är vad rikard tycker ska stå med här....varför fattar jag inte:)



Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jag älskar oxå såna listor. Man känner sej så bra och duktig :)

2009-10-10 @ 11:31:40
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0